Het kan gebeuren dat u als cursist onze diensten niet naar uw verwachting ervaren heeft. Wij, als De Wilde opleidingen, willen graag van onze fouten leren, waardoor er een klachtenregeling is opgesteld.
Waar en bij wie kunt u uw klacht indienen?
Klachten kunnen mondeling, telefonisch en schriftelijk worden ingediend. De medewerker die de klacht ontvangt is verantwoordelijk voor het rapporteren hiervan aan de Opleidingscoördinator en de KAM-coördinator. Wanneer u een klacht schriftelijk wilt indienen kan dat via de mail. Het mailadres hiervoor is Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Deze klachten worden doorgestuurd naar de Opleidingscoördinator en de KAM-coördinator.
Hoelang duurt het voordat een klacht wordt afgewikkeld?
Klachten naar aanleiding van de opleidingen worden uiterlijk binnen één werkweek afgewikkeld.
Beroepsmogelijkheden
Tegen door De Wilde opleidingen genomen beslissingen kan er beroep aangetekend worden door een schriftelijk beargumenteerd bezwaarschrift in te dienen. Binnen 30 dagen na dagtekening van de beslissing dient het bezwaarschrift bij de directeur van Ingenieurs- en Adviesbureau De Wilde B.V. te worden ingediend.
Mocht het niet lukken om eventuele meningsverschillen in goed onderling overleg op te lossen, dan worden de door De Wilde opleidingen genomen beslissingen, voorgelegd aan een enkele arbiter. Deze arbiter is zowel voor de ondernemer als voor De Wilde opleidingen acceptabel. De ondernemer kan de door De Wilde opleidingen voorgestelde arbiter wraken.